Pipa d'acciaio senza saldatura di precisione di l'industria di i tubi di iuta di Shandong direttamente per l'imprese di fabricazione di utensili super duri di Haine

L'implementazione di u sistema "leader" di standard di l'impresa hà per scopu di aumentà l'offerta efficace di prudutti è servizii di media è alta gamma per mezu di a guida di standard di altu livellu, è formanu un forte sustegnu per approfondisce a riforma di u travagliu di standardizazione, prumove un altu livellu. -sviluppu di qualità, è cultivà un numeru di imprese di punta cù capacità innuvazione.

U 23 di ferraghju 309,5 tunnellate di pipa d'acciaio senza saldatura di precisione hè stata sguassata da a linea di produzzione di u 1780 di Shandong Jute Pipe Industry.Dopu à una ispezione stretta, a precisione di a superficia di u produttu, u rendiment internu è altri indicatori sò per risponde à i bisogni di i clienti, saranu direttamente furniti à Haine. Super Hard (Shandong) Tool Manufacturing Co., Ltd., per a fabricazione di sega a fila di diamanti.

3,9 (1)

A durezza, a forza, a resistenza à a fatigue è a resistenza à l'usura di i tubi d'acciaio senza saldatura di precisione di a cumpagnia sò più altu ch'è quelli di i prudutti simili in l'industria.Hè a materia prima basica per a fabricazione di arnesi di taglio avanzati, arnesi di misurazione è equipaghji di taglio speciale. U gruppu prumove prufondamente l'ottimisazione di "duie strutture", face ogni sforzu per creà prudutti di "single champion" cum'è l'acciaio di cuntainer high-end, è prumove i prudutti high-end per sustene a custruzzione di i prughjetti chjave naziunali. In ordine per realizà l'acciaio "Made in China" utilizatu per e parti chjave di a Centrale Nucleare di Tianwan, u Gruppu hà assai cunnessu cù i diseggiani pertinenti secondu i bisogni speciali di cuncepimentu. di u prugettu, è trasfurmatu i bisogni di u prugettu in suluzioni tecniche è materiali.In u prucessu di ricerca è sviluppu, secondu à a sicurità di u prugettu è altri esigenze di u funziunamentu di piastra azzaru, prucessi spiciali sò sviluppati in rolling è trattamentu termale, chì superanu i prublemi di l'industria di a tenacità di l'impattu inestabile dopu à un grande spessore di piastra d'acciaio di rotulamentu è trattamentu termicu, in modu chì l'acciaioa piastra hà una bona resistenza à l'impattu è prestazioni di saldatura, è diversi indici sò megliu cà a dumanda di u cliente.

3,9 (2)

Dapoi quist'annu, a cumpagnia hà migliuratu continuamente a cuscenza di a marca è a capacità di efficienza di pipa d'acciaio senza saldatura di precisione, attivamente allargatu u campu di cuuperazione di furnimentu direttu di terminal à i clienti chjave, accelerà a custruzzione di a cumunità d'interessi di cooperazione à longu andà, è andò in tuttu. per ottene u massimu benefits.The squadra di cummercializazione hà docking senza saldatura cù u cliente, capisce a direzzione di a so ricerca di produttu è u sviluppu è espansione i bisogni di a catena industriale downstream, è persunalizà esclusivamente i prudutti chì aiutanu i clienti à aumentà u valore aghjuntu. prucessu di pruduzzione, a cumpagnia cuntrolla scentificu u flussu laminar cooling è accurately cuntrolla a temperatura bobina attraversu riscaldamentu intelligente, cuntrollu rolling è cuntrollu di friddu, è poi migliurà a forza è durezza nantu à a basa di liggeru.

Hè infurmatu chì Haen Super hard (Shandong) Tool Manufacturing Co., Ltd hà una alta visibilità in l'industria, u scopu principale di l'affari hè a fila di diamante vide a ricerca è u sviluppu, a produzzione, a vendita, etc., cuncepimentu di capacità annuale di arnesi di taglio 2 milioni di pezzi.

Shandong Jute Steel Pipe Co.,Ltd.
Cuntatti : sgiò Ji
WhatsApp: +86 18865211873
WeChat: +86 18865211873
E-mail: jutesteelpipe@gmail.com
E-mail: juteguanye@aliyun.com


Tempu di Postu: Mar-08-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura