Shandong Jute Rolling Mill altu standard standard "forzatu" migliurà a qualità

Shandong Jute rolling mill cuntinuò à purtà fora standard di qualità, hà ottinutu risultati evidenti.In a prima mità di u 2022, cumparatu cù u 2021, u tassu di riduzzione di i rifiuti hè diminuitu di 0,05%, u tassu di bastone hè aumentatu di 0,35%, u tassu di piastra aumenta di 0,05%, u novu modu di identificazione di a testa di corda è a coda hè statu assai ricunnisciutu da Becert. Cumpagnia…

L'ingegnere capu di a stanza di qualità tecnica di a fabbrica Xu Zhanjun hà dettu à i ghjurnalisti: "Per mezu di u standard, avemu formulatu un standard di qualità più altu, "standard internu + standard competitivu" in dui fronti, in modu di "furzà" a qualità di u travagliu per l'eccellenza, prumove in modu efficace a migliione di a qualità di u produttu ".

9

In ordine per identificà l 'imprese benchmarking, a fabbrica prima porta fora benchmarking internu, vale à dì, à u gruppu Angang internu similari laminati acciai cum'è u benchmark di analisi, paraguni, ricerca è migliurà.Nant'à sta basa, attivamente eseguisce standard cumpetitivi, affittendu u gruppu di serviziu tecnicu è i feedback di i clienti chjave, secondu u paragunu di ricunniscenza di l'usu di u cliente chjave, è i clienti per stabilisce un modu di migliuramentu durabile win-win, è determinà l'ughjettu di destinazione miratu, capiscenu. i so vantaghji, truvà u so propiu gap, è strive to improve and improved.

"Intornu à a piastra in l'indice di tassi di materia, noi è chaoyang Steel standard di pianta, à u principiu di l'annu, u gap hè grande, u gap in 0,05%. "Xu Zhanjun disse, un tali gap, chì u so core hà l'idea. ch'ellu deve chjappà.In u prucessu di benchmarking, ellu è i so culleghi ùn passanu nisun dettagliu, attraversu una cumunicazione approfondita, una cunniscenza dettagliata di a cumpusizioni di a perdita di lastra, articulu per articulu, per a perdita di campionamentu è a perdita di prucessu di u standard, fucalizza nantu à l'equipaggiu, l'ispezione di u prucessu, l'ispezione è u mantenimentu di ogni ghjornu, riduce a perdita di accidenti, migliurà l'efficienza di l'operazione di l'equipaggiu.In u ghjugnu, a proporzione di a perdita di prucessu diminuite da 0,08% à 0,05%, ghjunghje à u megliu livellu in a storia, chì era 0,03% più bassu di u valore di destinazione, è a prima tappa di u travagliu di benchmarking di u tassu di cumpletu hè stata cumpletata.

"Intornu à l'indici di freccia di furmazione di bar, avemu trovu chì à traversu u bar Ansteel, Xinfu azzaru standard, in u billet fixing, perdita di prucessu di taglio, cuntrollu di differenza negativu è altri aspetti di diversi gradi di gap. "Xu Zhanjun hà dettu chì attraversu in- scambiu di prufundità, ricerca è càlculu, furmulavanu i dati di dimensionamentu di billetta è u meccanisimu di seguimentu di feedback di ogni specificazione, implementavanu e misure di migliurà i standard di cuntrollu di u prucessu di laminazione è riducenu a perdita di taglio, è anu testatu u rollu di carburu di tungstenu goccia differenza negativa è altri travaglii. chì anu ottinutu risultati evidenti. "Ora, u tassu di successu di duie verge hè aumentatu da 100,1% in 202100,45%, è a barra hè aumentata da 101,62% in 2021 à 1 02%. "In più, intornu à u standard di qualità di filu, u fabbrica ancu imprese avanzate standard, fucalizza nantu à a prumuzione di a riduzzione di a perdita di testa di taglio è di coda di u pruduttu finitu, nantu à a premessa di assicurà a qualità di u produttu, l'aghjustamentu scientificu di a vite di piastra., Grande specificazione di testa di taglio di filu è standard di coda, perdita di taglio ridotta da 0,02%.

10

A fabbrica à traversu cuntinuà à realizà u travagliu di migliuramentu standard di qualità, migliurà effittivamenti a capiscitura di standardizazione chì conduce a migliione di a qualità, à l'altu livellu di standard, furzendu u migliuramentu di a qualità di i prudutti è di u serviziu, è cuntinuà à u livellu tecnicu di punta, effettu di marca eccezziunale. , rolu di dimostrazione evidenti di l'impresa.À u listessu tempu, ogni prucessu seguita strettamente u principiu di "l'ultimu prucessu hè rispunsevule per u prossimu prucessu, è u prossimu prucessu supervisa l'ultimu prucessu", implementendu strati à strati di supervisione, strati per strati di feedback è strati per strati di seguitu, in linea à


Tempu di post: 18-aug-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura