Shandong Jute Pipe Industry Co., Ltd. hà cumpletatu u primu affari unicu di l'equipaggiu d'esportazione di pezzi di decapatura è di fosfatazione.

Recentemente, Shandong Jute Pipe Industry Co., Ltd. hà cuntrattu cù successu è cumpletu u primu cisterna d'oliu di l'equipaggiu d'esportazione unicu, l'affari di decapaggio di parti è di rivestimentu di fosforu, marchendu chì a cumpagnia hà a capacità di decapisce u rivestimentu di fosforu di pezzi di lavorazione di diverse dimensioni d'apparenza, allargamentu. u spaziu per l'efficienza.

 efficienza

Dapoi u sviluppu 100-ghjornu di trasfurmazioni verde è bassu-carbonu, a cumpagnia hà datu u ghjocu pienu à i vantaghji di a tecnulugia di l'equipaggiu di pickling line, attivamente allargatu u mercatu, è strive à fà ogni prucessu diventà una unità di efficienza.In u prucessu di mercatu. docking, quandu a cumpagnia hà sappiutu chì un cliente hà un batch of export equipment for pickling and phosphating coating, a cumpagnia hà sappiutu assai l'uppurtunità di cummerciale per cuntrattà l'ordine.

Dopu più di un annu di pruduzzione, a cumpagnia hà una sperienza matura in u processu di pickling è fosforu è trasfurmazioni di i prudutti d'acciaio, ma hè a prima volta per a decapturazione è u fosforu è a trasfurmazioni di diverse dimensioni di l'equipaggiu artefatti. Per affruntà stu duru. osse è espansione u novu modu di creà efficienza, u persunale tecnicu attivamente marcatu l'industria standard avanzata, furmulà i piani di tecnulugia di prucessu di pruduzzione, clarify u rotta tecnulugia di prucessu di pruduzzione è a temperatura di pickling, u tempu di fosforizazione è altri paràmetri di u prucessu chjave, è rializeghja tutte e cose. round post training, disclosure tecnicu.In vista di u prublema chì l'equipaggiu ùn pò micca scuntrà i bisogni di a nova pruduzzione di l'ordine di l'affari, a cumpagnia cuntattò puntuale u fabricatore di l'equipaggiu di pickling, mantene tuttu l'equipaggiu, aghjurnà a reta di cumunicazione è u sistema elettricu;indipindentamente cuncepitu è ​​fattu partiti è grue processati apposta, è superà u prublema di grandi parti è pezzi chjuchi sò faciuli à falà à u fondu di a piscina. À u listessu tempu, u duct di l'aria di mischju hè stallatu in u cisterna di pickling per impedisce u prublema. di pickling in a cavità di u workpiece.Dopu chì tuttu era prontu, a cumpagnia prestu urganizata a pruduzzione ordine, è sottu à u funziunamentu attenti di i quadri è u persunale, si compie u primu pickling phosphorus coating equipaggiu workpiece cumanda di trasfurmazioni compitu cù alta qualità è efficienza. .

efficienza


Tempu di posta: Jul-07-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura