Shandong Jute Pipe hà fattu successi notevuli in a migliurà l'efficienza operativa di a linea di produzzione

cunsi

Per rinfurzà continuamente a gestione di u "sistema coerente", implementà strettamente a "cunformità di u prucessu", assicurendu a qualità di produttu di punta di ogni linea di produzzione, è liberate cumplettamente a capacità di produzzione, Shandong Jute Pipe Industry hà urganizatu 5 gruppi di prumuzione di prudutti speciali per affruntà. prublemi chjave per i ligami debuli, è sorte è migliurà i punti di cuntrollu chjave di ogni prucessu. Selezziunà i punti di cuntrollu chjave chì afectanu a qualità da i punti di cuntrollu esistenti di u "sistema coerente", cunduce statistiche di dati mensili, analizà è migliurà da i quattru aspetti di materiali ausiliari, l'equipaggiu, u prucessu è u funziunamentu, è migliurà l'indici secondu u principiu di u ciclu PDCA. Per accelerà a custruzzione di u sistema di gestione di qualità "sistema coerente" di e variità chjave cum'è l'a.bordu utomobile, Shandong Giant Special Management Industry hà publicatu l'ispezione è implementazione "sistema coerente" Rules ".urganizata l'ispezione è l'ispezione di l'implementazione di u "sistema di cuerenza" di materie prime laminati à friddu, variità chjave di materiali bastone è filu, chjave. varietà di acciai spiciali, fabbricazione di l'acciaio, veìculi laminati à caldu è à friddu. Shandong Jute Pipe attiva ancu attivamente tuttu u prucessu di cuntrollu di rispettu di u prucessu, è u sistema di gestione indipendente "cunformità di prucessu" in u propiu prucessu di ogni unità d'acciaio posteriore opera in un modu ordinatu. In vista di u cuntrollu di "cunformità di u prucessu" trà i prucessi, Shandong Giant Pipe Industry hà valutatu a qualità di a materia prima per l'accettazione settimanale di a materia prima è l'ispezione di campionamentu di qualità fisica, è hà signalatu i prublemi di qualità di a materia prima chì ùn risponde micca à i requisiti. di "rispettu di u prucessu".

cnsi

Stu tassu di materiale di a linea di produzzione in acciaio 2300 hà righjuntu u 97,95%, u tassu di laminazione à freddo di piastra spessa, trè tassi di materiale di prucessu friddu aumentatu, u nivellu avanzatu di linea di produzzione domestica simile ... da l'annu passatu, l'industria di tubi giganti di Shandong hè impegnata à migliurà l'efficienza di a linea di produzzione. operazione stu "grande articulu", attraversu u rinfurzamentu constante di u cuntrollu di l'urganizazione di a produzzione, prumove vigorosamente l'urganizazione di a produzzione, a gestione di a linea di produzzione è a coesione di u prucessu, a capacità di funziunamentu di a linea di produzzione chjave hà migliuratu significativamente.

Cumminatu cù u fattu chì u tassu d'utilizazione di a capacità di produzzione di a linea di produzzione ùn hè micca altu, Shandong Giant Pipe Industry hà risoltu u prublema chjave di u tassu d'utilizazione di a capacità di produzzione.Sicondu u principiu di "linea di pruduzzione prima di varietà", hà predettu in modu cumpletu è selezziunatu u schema ottimali, furmò u pianu di risorsa di produttu è u pianu di varietà di linea di produzzione, è hà ottimizatu a divisione di u travagliu è l'assignazione di risorse di a linea di produzzione. chì à traversu una seria di prublemi chjave, in u prisente, u tassu d'utilizazione di capacità di un prucessu friddu è dui linee galvanizzate di prucessu friddu hè aumentatu da 13,8% è 29,8% rispettivamente, è u tassu d'utilizazione di a capacità di l'altri prudutti finiti principali in i dui impianti hà. Hè statu ancu migliuratu à varii gradi. Hè previstu chì in u 2022, u tassu d'utilizazione di a capacità di produzzione di ogni prucessu supererà di granu l'obiettivu di l'annu passatu, è a capacità di produzzione di ogni unità serà largamente liberata. È, sottu a guida di u "benefiziu". cum'è u centru "filusufìa cummerciale, secondu u principiu di allocazione scientifica è ragionevule di risorse, Shandong industria pipa giant da u productistruttura in linea, à variità, raffinamentu à ogni azzaru, specificazioni, GK, capacità di previsione cumpleta è vendite, sceglie u megliu schema, furmà u pianu di risorsi di u produttu è u pianu di varietà di linea di produzzione. Sicondu statistiche, l'annu passatu, 604.600 tunnellate di risorse eranu aghjustatu, un totale di più di 160 millioni di yuan.The tariffa di cunsegna cuntrattu era 95,83%, rializà u scopu di u budget à u principiu di l 'annu.

In u 2022, u sistema di pruduzzione di l'industria di Shandong Giant Pipe serà orientatu à u prublema, piglià u principiu di maximizazione di u benefiziu, truvà u gap è rinfurzà l'ottimisazione di u prucessu di produzzione intornu à i ligami debbuli, è cuntinuà à migliurà a rata d'utilizazione di capacità di alta qualità. linee di pruduzzione

tariffa

 


Tempu di posta: Jul-07-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura