Shandong Giant rializazioni di l'acciaio high-end di l'industria di pipa speciale in i dui prughjetti energetichi chjave di a Cina

U 14 di ferraghju, —— Tianwan Nuclear Power Plant, un prughjettu sviluppatu in cunghjunzione da a Cina è a Russia, hà urdinatu di novu piastre d'acciaio di energia nucleare di alta gamma da Shandong Jute Pipe Industry dopu avè ricevutu i primi prudutti di consegna di alta qualità da Shandong Jute.The 145 mm gruesu 13MnNiMoR piastra azzaru urdinatu, cum'è un famosu pruduttu marca di Shandong Jute Pipe Industry, hè statu appiicata à a pruduzzione di -- high-pressure heater piastra sigillatura in una parte chjave di a centrale nucleari.Hè a prima volta per a Shandong Jute Pipe Industry, chì hè ancu una svolta audace in Cina.

prughjetti 1

A piastra d'acciaio di a serie 13Mn hè unu di i primi prudutti creati da Shandong Jute Pipe Industry, chì hà e caratteristiche di un altu valore aghjuntu, una alta quota di mercatu è un altu rendiment. nave, chì hè largamente usata in u petroliu, l'industria chimica, a caldaia è altre industrie, per a fabricazione di reattori, scambiatori di calore, separatori, cisterna di sfera, cisterna d'oliu è di gas, tamburi di caldaia, tubu d'acqua d'alta pressione di stazione idroelettrica, cunchiglia di vortice di rota d'acqua è altri. equipamentu è cumpunenti.

Per rializà l'acciaio "made in China" per e parti chjave di u prughjettu di sviluppu di l'energia nucleare Cina-Russia, Shandong Giant Pipe Industry hà avutu una cumunicazione approfondita cù i disegnatori di u prugettu per i bisogni di cuncepimentu speciale di u prugettu, è hà persunalizatu a produzzione. di 145 mm di spessore 13MnNiMoR steel plate.In u prucessu di ricerca è sviluppu, Shandong Jute Pipe Industry hà innuvatu un novu prucessu in rolling and heat treatment, superando i prublemi di l'industria di tenacità d'impattu inestabile dopu à rolling steel plate di grande spessore è trattamentu termicu, cusì chì a piastra d'acciaio hà una bona resistenza à l'impattu è u rendiment di saldatura, è tutti l'indicatori sò megliu cà a dumanda di i clienti.

Tianwan Nuclear Power Plant hè una cuuperazione high-tech in u campu di l'energia nucleare trà a Cina è a Russia sottu a pulitica di approfondisce a fiducia mutuale pulitica, u sviluppu ecunomicu è cummerciale è rinfurzà u partenariatu strategicu bilaterale di cooperazione.Hè u più grande prughjettu di cuuperazione tecnica è ecunomica trà i dui paesi finu à avà è unu di i prughjetti chjave di custruzzione di l'energia nucleare iniziati in u Novu Pianu Quinquennale di a Cina. L'industria di i tubi di iuta Shandong hà furnitu quasi 10 000 tunnellate di piastra d'acciaio high-end à Tianwan. Centrale Nucleare, aduprata principalmente per a produzzione di separatori di vapore, cisterna di magazzinu d'oliu di mutore diesel, supportu di vasi à pressione di reattore, scambiatore di calore à piastre, porta, cisterna d'acqua di drenaje è altre parti chjave.

prughjetti 2

U 7 di ferraghju, a nutizia hè ghjunta da a cummercializazione di tubi di Shandong Jute, l'industria di i tubi di Shandong Jute vincìu l'offerta di u prughjettu di l'acciaio idroelettricu high-end di Luoning pumped storage power station, più di 10.000 tunnellate di tubu d'acciaio idroelettrico high-end di Shandong Jute pipe. azzaru sarà usatu pi la custruzzione di pipa azzaru, verme shell è azzaru pipa ramu di a centrale putenza.

A centrale elettrica di almacenamentu pompatu, unu di i —— in a pruvincia di Henan, hà un investimentu tutale di 8,88 miliardi di yuan è una capacità installata tutale di 1,4 milioni di kilowatt.Hè previstu per esse cumpletu in 2026.Dopu chì u prugettu hè misu in usu, hà da spinta a trasfurmazioni di l'energia è u sviluppu verde di a cità di Luoyang, chì hè di grande significazione per alleviare a modulazione di punta è a pressione di modulazione di frequenza di Henan Power Grid è Central. China Power Grid sistema, migliurà u cunsumu di energia eolica, fotovoltaica è altre energia nova, è a capacità di accettazione di l'electricità esterna in u distrittu.

prughjetti 3

L'industria di Shandong Giant Pipe aderisce à a strada di l'azzaru spiciale, chì mira à i prughjetti chjave naziunali, i prughjetti maiò di i materiali azzaru, è approfondisce constantemente l'aghjurnamentu tecnicu, a ricerca è u sviluppu di piastra d'acciaio speciale persunalizata per risponde à i bisogni di i clienti. U lanciamentu di u prugettu, u marketing è u persunale tecnicu di Shandong Giant Management Industry hà tenutu un cuntattu strettu cù i pruprietarii di u prughjettu, i disegnatori è i custruttori, è hà realizatu a tecnulugia secondu i bisogni di u prugettu.


Tempu di Postu: Mar-03-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura