L'ancora di l'industria di pipa speciale gigante di Shandong per leghje boni "classichi di quattru caratteri

Da questu annu, Shandong Giant industria di pipa aderiscenu à u benefiziu cum'è u centru, un standard cumpletu di pruduzzione di tubi d'acciaio, leghje bè "quattru parole", per aumentà l'efficienza, migliurà a qualità, riduce i costi, attaccà a pruduzzioni, per assicurà a realizazione di u primu quartu di pruduzzione "bon principiu".

csdfvds

"Strictu" a parolla prima, pressione cumpleta.

A fabbrica piglia a produzzione civilizzata cum'è u puntu di partenza, aumenta l'ispezione in situ, a disciplina di u travagliu, a disciplina di l'operazione di prucessu, u rendiment di a gestione, l'istruzzioni, a rettificazione è altri travaglii, migliurà a prestazione di u persunale di gestione à tutti i livelli, creanu un strettu, strettu, atmosfera di travagliu rigurosu è seriu. À u listessu tempu, a riunione di pianificazione di ogni ghjornu vi rappurtarà è analizà i prublemi di u travagliu di u ghjornu, e misure di rectificazione chjaru, per assicurà a implementazione di u travagliu.

A parolla "reale" cum'è a basa, tutte e riduzzione di costu.

A pianta à riduce i costi di pruduzzione cum'è a linea principale, accelerate a prumuzione di u cunsumu di materiale azzaru, lega, materiale bulk, materiali risistenti, cuntinuu pouring furnace numeru è altri indicatori, u stabilimentu di "limpiari ogni ghjornu insediamentu di ogni ghjornu" schema di prumuzione mudellu di cuntabilità.E urganizà è rializà u 2022 "innuvazione standard, sfruttà u putenziale, migliurà a qualità, riduce u costu è aumenta l'efficienza" cumpetizione di cumpetenze di analisi di costi di squadra, per stimulà l'entusiasmu di tuttu u persunale per riduce i costi.

dflo

Parola "Qualità" per prutezzione, qualità cumpleta.

A pianta deve aumentà u cuntrollu di u prucessu di produzzione, riduce a perdita di qualità per mudificazione di a cumpusizioni, a qualità di l'acqua è a riduzzione di crack, prumove u funziunamentu di u sistema di determinazione di qualità PQA è migliurà a qualità di casting. prumove tuttu u prucessu di cuntrollu di u cuntenutu di l'ossigenu è tuttu u prucessu di u travagliu di ricerca di u sistema di temperatura, furmulà u monitoraghju di u statutu è u pianu di emergenza di a macchina di colata cuntinuu, standardizà u metudu di surviglianza di ogni ghjornu è u sistema di sospensione di u statu di a macchina di colata, per assicurà a stabilità di a qualità. di diversi acciai.

Parola "Fight" piglià u primu, per attaccà a produzzione.

A pianta piglia a produzzione efficiente cum'è u rolu di primura, è stabilisce un modu di produzzione efficiente centratu nantu à u casting continuu. Promuovendu ancu l'abbinamentu di a macchina di furnace sottu a cundizione di alta colata continua è velocità di tiratura constante, è l'ispezione è l'aghjustamentu di diversi indicatori di rendiment. prima di a pruduzzione di machina di casting cuntinuu sò rinfurzati, a vitezza pulling target di i tipi di azzaru esistenti hè ottimizatu, è a vitezza di pulling di tutti i tipi d'acciaio hè generalmente aumentata da 0,2 m / minute.7 macchina di colata cuntinuu di a pianta hà superatu 6000 tunnellate per a prima volta, creendu un novu record di 13 forni di turnu è 17 forni di versamentu unicu per a prima volta, ponendu una basa solida per a migliione di a produzzione è a produzzione efficiente.

Shandong Jute Steel Pipe Co.,Ltd.
Cuntatti : sgiò Ji
WhatsApp: +86 18865211873
WeChat: +86 18865211873
E-mail: jutesteelpipe@gmail.com
E-mail: juteguanye@aliyun.com


Tempu di Postu: Mar-11-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura