L'industria di gestione speciale gigante di Shandong hè in fiore novu è maravigliu

Dapoi u primu successu di a laminazione di titaniu in a piastra di laminazione calda di u 1780 u 9 di ferraghju, sta linea di produzzione hè stata trasfurmata in una catena di valore high-end chì cuntene acciai speciali di vanadiu è trasfurmazioni di materiale di titaniu, creendu una nova situazione per l'estensione successiva di u titaniu. azzaru spiciali è vanadiu è titaniu catena industria à u high-end.

"A cumpagnia ùn hà mai laminatu platti di titaniu prima, chì hè una nova sfida da una perspettiva tecnica." U direttore di u centru di gestione di l'industria di gestione speciale di Shandong hà dettu.

nutizie

Prima di laminazione di pruduzzione, u squadra tecnicu hà cunfirmatu ripetutamente i ligami chjave di i normi tecnichi, i paràmetri tecnichi, u pianu di produzzione, e specificazioni di rolling è altri ligami, per fà a preparazione cumpleta per a produzzione è u rolling di plate di titaniu. a squadra tecnicu è l'esperti tecnichi di i clienti guidanu è seguitu tuttu u prucessu.Sutta l'operazione qualificata è a stretta cooperazione di ogni prucessu, u primu voluminu di platu di titaniu hè statu imballatu in rotuli. In u stessu ghjornu, a linea di produzzione hà rotulatu cù successu 12 rotuli di prudutti di titaniu, u grossu di 2,5 mm à 6 mm, a qualità di a superficia. è prestazioni per risponde cumplettamente à i bisogni di i clienti.

U materiale di titaniu hè largamente utilizatu in l'aerospaziale, l'industria chimica, Marina è altri campi, cù un altu valore aghjuntu di i prudutti è una larga prospettiva di u mercatu. , implants umani, ci sò materiale titaniu "figura".

nutizie 2

Shandong Jute Pipe Industry hà da piglià l'aghjurnamentu di a tecnulugia cum'è l'uppurtunità di scopra più è ottimisà a tecnulugia è a tecnulugia di i materiali di titaniu, approfondisce a cooperazione in profonda cù i clienti high-end, è s'impegna à pruduce prudutti di titaniu di prima classe. linea di produzzione di laminazione à caldu di classe in Cina.

Numeru di cuntattu: 18865211873


Tempu di Postu: Mar-07-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura