L'industria di gestione speciale gigante di Shandong si concentra in a prevenzione epidemica è a prutezzione di a produzzione

Sicondu u partitu è ​​u guvernu lucale è u sviluppu di u travagliu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie di Baotou, l'industria di tubi giganti di Shandong aderiscenu à a "prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, a produzzione è u funziunamentu", u screening di u persunale, a disinfezione, e riserve di materiale di prevenzione di epidemie, cumincianu rapidamente u pianu di produzzione durante u scoppiu, istituì u trasportu, carburante crudu, rolling azzaru, gestione energetica, coordination di pruduzzione, gestione di sicurità sei squadra speciale, coordination generale, dispiegamentu arrangiamentu, liberazione di l'infurmazioni è altre travagliu chjave. implementà, cumandamentu frontale, arrangiamentu ragiunate di l'isulazione centralizzata, i travagliadori di isolamentu in casa è i travagliadori in u travagliu rotazione di u travagliu di turnu, per assicurà chì i travagliadori in un bonu statu in u travagliu, a vita stabile, l'implementazione efficace di e misure di prevenzione è di cuntrollu, per A linea di produzzione d'acciaio Baotou durante u focu liscia è maximizà i benefici di produzzione per furnisce una guaranzia solida.

23 (1)

Northern Rare Earth cuntinueghja à implementà strettamente i requisiti di prevenzione di l'epidemie, rinfurzà a pianificazione è a coordinazione generale, ragiunamente spedisce è organizà u persunale, raggruppa currettamente a produzzione è a pruduzzione, è fà un bonu travagliu in turnu.Tutte e più di 20 imprese situate in Liaocheng facenu a pruduzzione nurmale, è ùn risparmià micca sforzu per piantà a pruduzzione, l'offerta cuntinuu è l'aumentu di u prezzu. Mentre facenu un bonu travagliu in a guaranzia di salute di u persunale di prima linea, e terre rare di u nordu duveranu rinfurzà a produzzione di materie prime, salvà materiali di pruduzzione, migliurà u prucessu di pruduzzioni, è strive à ottene u massimu pruduzzione cù u minimu cunsumu.

A situazione di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie di Shandong Liaocheng hè cumplessa, Shandong hè situatu in l'area epidemica, cù prevenzione epidemica è cuntrollu di i travaglii pulitichi principali è tutte e premesse, a prima volta implementà cumplettamente e misure di prevenzione è cuntrollu, à u stessu tempu contr'à u focu, guidà a situazione generale di tutti i membri di u partitu, quadri è stabilità travagliadori, risposta urdinatu, u travagliu, a pruduzzione, rializà a prevenzione epidemie è cuntrollu efficace è urdinatu, a pruduzzioni è u funziunamentu stabilità, prevenzione epidemie è pruduzzione.

23 (2)

Shandong Giant Special Management Industry Zhang Xuan High-tech hà recentemente lanciatu l'"Azione di 100 ghjorni di Trasfurmazione Verdi è Low-carbon", prumove "electricità verde" + manifattura high-end, vince a battaglia di implementazione di prughjetti di trasfurmazioni chjave, è strive à Custruì una impresa di dimostrazione di u sviluppu verde è bassu di carbonu in l'industria. A cumpagnia piglia l'implementazione di novi prughjetti di energia cum'è u "genu" per assicurà a trasfurmazioni verdi è bassu di carbonu, attivamente strives per ottene più "electricità verde" volume di cummerciale. , è rializeghja l'obiettivu annuale di 100 milioni di kilowatt-ora di usu di "electricità verde". Prima, integraremu in u novu sistema di fornimentu d'energia è di cunsumu d'energia cum'è energia fotovoltaica è eolica, mette in risaltu l'"electricità verde" + manifattura high-end. , è accelerà l'implementazione di prughjetti fotovoltaici distribuiti in l'area di a pianta.Quist'annu, avemu da fucalizza nantu à l'implementazione di prughjetti di generazione di energia fotovoltaica di filu torciatu d'acciau è di tettu in i pianti di materiale speciale. Secondu, utilizendu e "trè basi" di a cumpagnia (fabbricazione di materiale chjave ", industrie emergenti strategiche, servizii industriali muderni) dopu l'operazione. di "furnimentu di energia, rete elettrica, usu di carica è almacenamentu di energia" prughjettu di integrazione è travagliu di custruzzione;prumove a cuuperazione prufonda cù l'imprese intelligenti di l'energia eolica in a fabricazione di l'equipaggiu d'energia nova, u mantenimentu di l'operazione, u prughjettu di dimostrazione di integrazione di u sviluppu di risorse, per sustene u sviluppu verde.

Shandong Jute Steel Pipe Co.,Ltd.
Cuntatti : sgiò Ji
WhatsApp: +86 18865211873
WeChat: +86 18865211873
E-mail: jutesteelpipe@gmail.com
E-mail: juteguanye@aliyun.com


Tempu di Postu: Mar-10-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura