L'industria di gestione speciale Shandong Giant capisce accuratamente i bisogni di i clienti, migliurà a qualità è crea più efficienza

L'industria di tubi giganti di Shandong secondu a esigenze di "appiecà à i mezi tecnichi per prumove a riduzione di i costi è u prezzu di dui core travagliu", implementà cumplettamente u "doppiu 200" compitu potenziale, basatu annantu à post, attivu, pianificà attivamente novi idee, misure duru, attraversu precise. capisce a dumanda di i clienti, u prucessu di ottimisazione, rinfurzà u cuntrollu di u prucessu, etc., migliurà a capacità di u produttu di cash, à u bonu sviluppu di a produzzione è u funziunamentu per a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di u sviluppu di alta qualità.

Pigliate l'iniziativa di cunnetta cù u mercatu, è rinfurzà a gestione di qualità di i prudutti high-end. A fabbrica piglia u fornimentu di l'OEEMS cum'è u core, localizà accuratamente i bisogni di i clienti, riduce l'occurrence di materiali surplus di produzzione è obiezioni di qualità, è assicurà. u cumpletamentu di compiti di qualità.Through capiscitura vera-tempu di u mercatu mercatu azzaru, fà un bonu travagliu in a ricerca di u mercatu, participà attivamente à a ricerca è u sviluppu di alta efficienza innuvazione, altu prudutti di marghjenu grossu, migliurà a proporzione è a qualità di high- i prudutti fini, migliurà u prezzu cumpleta.Guidatu da l'innuvazione tecnologica, u sviluppu di u produttu currispundente è a migliione di a qualità affettanu i prublemi di qualità di u produttu cum'è riducendu l'ossigenu à u puntu finale di u cunvertitore, riducendu a quantità di soffiu di l'ossigenu RH, attivamente eseguisce qualità è prublemi tecnichi da riducendu a fluttuazione di superficia casting cuntinuu, è fermamente prumove u prucessu standardization.Relying in cunferma prenatal, diverse regule è rigulamenti sò risolti, chjarificà i punti di cuntrollu chjave, rinfurzà a furmazione di l'operatori di post, rinfurzà a surviglianza è l'ispezione è a valutazione, afferrà strettamente u cuntrollu di u prucessu, è aiuta à migliurà a qualità di i prudutti high-end. è creanu più risultati.

nutizie 1

Optimize u flussu di prucessu è prumove a casting-state steady-state cù alta vitezza tirà di casting cuntinuu.In ordine per accelerà u ritmu di urganisazione pruduzzione è migliurà u ritmu di funziunamentu di macchina cuntinuu casting, a fabbrica, nantu à a basa di compie u cunsumu di ferru. mira, dà u ghjocu pienu à u rolu di pulling di casting cuntinuu, creanu un ambiente di travagliu induve ognunu crea efficienza è eccellenza, è migliurà a capacità di cuntrollu di u prucessu di produzzione. u modu urganisazione di "doppia macchina à doppia fornace, una sola macchina à unicu fornu", rinfurzà a carica precisa di u cunvertitore, dopu à u furnace è raffinatu aghjunte d'acciaio di scarti chjuchi, casting continuu à u tempu. misure, pirsuni rispunsevuli è tempu nodes in tappe, attenti à l 'implementazione di misure, evaluate l' efficienzasecondu à u node tempu, è cumminati cù i bisogni di qualità di differente tippi azzaru, urganizà u modu di pruduzzioni di vitezza tirà custanti o custanti volume azzaru passa, à assicurà a stabilità di pruduzzioni è di qualità.nutizie 2

Avemu da rinfurzà u cuntrollu di u prucessu è assicurà a produzzione efficaci è stabile è liscia. Sicondu a nova situazione di produzzione è e caratteristiche, a fabbrica hà rivisatu è migliuratu e misure di gestione di l'accidenti, hà listatu l'impattu di a produzzione è u cunsumu cum'è l'impattu principalu, è hà listatu a varietà è a qualità. Impattu cum'è una valutazione unica. Implementa strettamente u sistema di rispunsabilità per a sicurità di u travagliu, cuntinueghja à realizà l'investigazione è u trattamentu di i periculi nascosti, urge è migliurà a cuscenza di i dirigenti à tutti i livelli per fà e so funzioni in a so pruduzzione efficiente è l'entusiasmu di l'impiegati. per participà à l'inchiesta di periculi ammucciati. I casi d'accidenti sò stati risolti è analizati, è a gestione di a qualità di u prucessu di produzzione di ogni prucessu hè stata rinfurzata, per riduce i tempi di arrestu di l'accidenti è u tempu d'impattu di a macchina di colata cuntinuu di più di 50. %, per stabilisce una basa solida per a stabilità di a qualità di u produttu è crmanghja più benefici per a cumpagnia.


Tempu di Postu: Mar-07-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura