Shandong Giant industria di tubi tubi d'acciaio senza saldatura in acciaio di cunchiglia di l'automobile di alta gamma direttamente per e più grandi imprese di ponti di vittura in Asia

Dapoi quist'annu, a cumpagnia hà cuntinuatu à prumove u mercatu è a tecnulugia di "duie roti", prumove in modu cumpletu l'aghjurnamentu di a tecnulugia, è l'upgrading di u produttu di guidà. l 'industria, è prumove high-end prudutti bassu-carboniu à marchjà in u vandalu di l'industria.Company destinatu à u pusizziunamentu di i prudutti di l'acciaio di u ponte di l'automobile, cumminati cù a precisione di a dumanda di u cliente di destinazione, cuntene caratteristiche di vanadiu, precisione di trasfurmazioni di l'azzaru di a cunchiglia di l'automobile. alta forza, alta rigidità, liggeru cum'è un sviluppu chjave, u squadra di ricerca di l'urganizazione più serviziu EVI, cumminatu cù a dumanda di i clienti per i standard di cuntrollu di produzzione, cù vantaghji di produttu è vantaghji di locu, attraccate attivamente i clienti high-end per ligere, prestazione di produttu, serviziu è consegna. guaranzia dumanda, prumove i prudutti cumpagnia "high-end + green" influenza.

1

U 15 di ferraghju, Shandong Jute Pipe Industry, cù più di 100 tunnillati di tubi d'azzaru high-end automobile shell shell steel, hè statu mandatu à u più grande fabricatore di ponti di l'automobile in Asia per fà u shell.After automobile bridge. qualità, proprietà meccaniche è altri indicatori per risponde à a dumanda di i clienti.

Hè infurmatu chì l'impresa hè una cullizzioni di ricerca è sviluppu, a fabricazione, a vendita cum'è una di e grandi imprese di ponte di vittura high-tech. Per cinque anni consecutivi, u voluminu di vendita domestica è u voluminu di l'esportazione straniera anu classificatu u primu in l'industria. è hè a più grande impresa di brdge di veiculi cummerciale in Asia.

Shandong Jute Steel Pipe Co.,Ltd.
Cuntatti : sgiò Ji
WhatsApp: +86 18865211873
WeChat: +86 18865211873
E-mail: jutesteelpipe@gmail.com
E-mail: juteguanye@aliyun.com


Tempu di Postu: Mar-08-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura