Pipa d'acciaio senza saldatura hè largamente utilizata in ogni prucessu di custruzzione

Tutti i tipi di pipa d'acciaio senza saldatura in u campu di l'ingegneria di a custruzzione cuminciò in l'anni 1930, cum'è custruitu in 1929 London Savoy hotel, deve aduprà canopy d'acciaio inossidabile è decoru metope, in a contaminazione costiera è ambientale in 70 anni, custruitu in 1930 Chrysler building with l'acciaio inossidabile cum'è a decorazione di u tettu è a superficia, solu pulita duie volte, si trova in l'edificazioni di New York glittering.With a crescita ecunomica è a migliione di i standard di vita di e persone, l'acciaio inossidabile hà una bona prestazione cumpleta è durabilità, bella, longa vita di serviziu, benefiziu d'altu costu. hè statu cunsensu, da un magnificu hotel, edifici cummirciali, stadii, chjese, municipali è ponti, tunnel è altre strutture pubbliche à residenziale, da dicurazione, tettu, cemento armatu, ingegneria di fornitura d'acqua urbana à lavanderia residenziale, bagnu, più è più largamente utilizatu. .

310 (1)

1) Applicazione in ingegneria di decoru. In più di u muru, colonna, porta telescopica automatica, porta di persiane, ringhiera di fence step, ringhiera di scala, ringhiera di balcone, downpipe di pioggia, flagpole, palo di strada, cornice arcade, in cucina residenziale mesa di toilette, lavabo. , bracket, etc., crescente applicazione, applicazione ingegneria di decoru di marca azzaru suprattuttu 304,316 hà dinù appiicazioni.

2) Applicazione di u tettu.Applicazione di l'acciaio inossidabile cum'è l'edifiziu iniziale di u tettu di l'hotel London Savoy, a stazione di ferrovia stella europea, l'edificiu Chrysler di New York, l'edificiu di l'imperu, torri di Kuala Lumpur custruite in l'anni 1990 in Asia, Shanghai Jinmao Tower, mostra di Hong Kong. core, in 20 02 per u football mundiale novu tettu di u stadiu di a cupola di Sapporo.

310 (2)

3) L'applicazioni di béton rinfurzatu.Selezziunà u rinfurzamentu in acciaio inox in a struttura di béton rinfurzatu, hè adupratu per migliurà a forza è resiste à l'ambiente marinu duru è u clorur furmatu in béton à a currusioni di rinfurzamentu incrustatu, béton inossidabile resistente à a corrosione. nant'à u ponte di parechji edifizii marini (per esempiu, u ponte CoosBay risponde à a resistenza à a corrosione è à i requisiti sismichi, a vita di serviziu senza mantenimentu finu à 120 anni), ponti di ponti, molo, fundazione di pilastri, terrapieni di pendii, sistema di ancoraggio, cablaggio di navi, passerella, railings, Si pò ancu esse usatu in l'infrastruttura di l'industria chimica è altri equipaghji di prucessu impurtanti cù esigenze di alta resistenza à a corrosione, In termini di infrastruttura urbana, cum'è New Jersey, i passaggi di i Stati Uniti utilizanu ancu una struttura di cimentu rinfurzatu in acciaio inox, Comparatu cù ordinariu. rinforzu azzaru di carbone, Tendon azzaru inossidabile costu principiu hè supiriuri, Ma da u so bonu comprehensiA prestazione è a vita di serviziu hè cunsiderata o vale a pena.

310 (3)

3) Applicazione in l'ingegneria di l'approvvigionamentu di l'acqua. Cù u rapidu sviluppu ecunomicu, u migliuramentu di u standard di vita di e persone, l'abitazioni urbane, l'edificazioni publiche è l'installazione turistica, l'approvvigionamentu di l'acqua è l'acqua calda, u prublema di a qualità di l'acqua, a qualità di l'acqua, l'ingegneria di l'approvvigionamentu d'acqua cum'è pipa comunmente usata. currusioni pipa galvanizzata, "acqua rossa", u fenomenu di "acqua verde" difficiuli à migliurà a qualità di l'acqua, è per via di perdite hè a vita di serviziu cortu è i sperti predichenu gradualmente esce da u stadiu storicu, è pipa plastica, pipa cumpostu è pipa di rame in sicuru è affidabile, prutezzione di a salute è di l'ambiente, resistenza ecunomica

Shandong Jute Steel Pipe Co.,Ltd.
Cuntatti : sgiò Ji
WhatsApp: +86 18865211873
WeChat: +86 18865211873
E-mail: jutesteelpipe@gmail.com
E-mail: juteguanye@aliyun.com


Tempu di Postu: Mar-09-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura