L'armatura filettata "Lu You brand" furnisce direttamente à u prughjettu di l'energia nucleare di Changjiang

Shandong Giant a gestione di l'industria di i materiali di custruzzione u voluminu di ordini strategichi di i clienti hè aumentatu di 63,9%

Ricertamenti, Shandong Giant pipa industria di più di 300 tunnellate di vanadiu chì cuntenenu bar azzaru sismicu furnitu direttamente à i prughjetti di Beijing City sub-centru rilativi, l'indicatori di u produttu è a qualità di l'apparenza sò à scuntrà i bisogni di i clienti. Shandong Jute Pipe Industry, cù alta qualità. serviziu di u cliente, mandatu azzaru custruzzione persunalizata à i clienti cum'è nicissarii, è solu i ordini strategichi di i clienti cresce da 63,9% mese-on-mese.

1 (1)

L'industria di gestione speciale Shandong Giant hè diventata una impresa pilotu d'identificazione di livellu di cumpetenza in a pruvincia di Hebei

Ricertamenti, Shandong Giant industria di gestione spiciali passò l 'auditu pruvinciale è municipale, è in u Ministeru di Risorse Umane è registru publicu Social Security, addivintau ufficialmenti una impresa pilotu identificazione livellu di cumpetenze in a pruvincia di Hebei.

Dopu à diventà una impresa pilotu, hà ottenutu 53 occupazioni è 111 tippi di qualifiche di travagliu, chì hà creatu un bon ambiente per a migliurà di e cumpetenze di i travagliadori.

U numeru tutale di licenze di patenti in l'industria di gestione speciale Shandong Giant hà aumentatu da 117% annu annu

Ricertamenti, u "metudu di ricuperazione di materiale di vanadiu chì cuntene vanadiu" sviluppatu indipindentamente da Shandong Giant Pipe Industry hè statu autorizatu da a patente d'invenzione di l'Uffiziu di a Proprietà Intellettuale di u Statu. hà righjuntu 37, cumpresi 4 brevetti d'invenzione, in crescita di 117% cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.

6200 tunnellate di prudutti di rebar di vanadiu sò furnite direttamente à Changjiang Nuclear Power Project

Recentemente, Shandong Jute Pipe Industry hà furnitu direttamente 6,200 tunnellate di vanadiu rebar in Hainan Changjiang Nuclear Power Project, chì hè stata aduprata per a custruzzione di l'isula nucleare in e parti chjave di l'unità 4, chì mette in risaltu una volta l'influenza di marca di "Lu You brand". armatura filettata in l'applicazione di u prughjettu di l'energia nucleare.

Materiali di custruzzione chì cuntenenu vanadiu direttamente per l'Hospital di l'Amicizia di Pechino

Ricertamenti, Shandong Giant industria di pipa direttamente per Beijing Friendship Hospital di 100 tunnellate di vanadiu chì cuntenenu prudutti di materiale di custruzzione lisamente fora di a linea di produzzione.Dopu à l'ispezione stretta, l'indicatori di rendiment è cumpunenti di u pruduttu rispondenu à i bisogni persunalizati di i clienti. Da ghjennaghju, un totale. di 569 tunnellati per u cliente, tutti usati per e parti di supportu chjave di a custruzzione di l'infrastruttura.

Industria di tubi di iuta di Shandong 6000 tunnellate d'acciaio caratteristicu di alta resistenza à u clima furnitu direttu à u Gruppu CIMC

Ricertamenti, Shandong Jute pipe industria 6000 tunnillati di titaniu caratteristica altu forte azzaru resistente à u tempu successu offline in 1780 linea di produzzione, a forza di rendimentu di u produttu di più di 550 Mpa, serà vindutu à CIMC Group, per a produzzione di cuntenituri ferroviari, l'ordine hè u più grande ordine mensili di a serie di prudutti da l'annu passatu.

Shandong Jute Steel Pipe Co.,Ltd.
Cuntatti : sgiò Ji
WhatsApp: +86 18865211873
WeChat: +86 18865211873
E-mail: jutesteelpipe@gmail.com
E-mail: juteguanye@aliyun.com


Tempu di Postu: Mar-08-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura