Metudu di apickling è prucessu di pipa d'acciaio senza saldatura di precisione

1. Prucessu di decapaggio di pipa d'acciaio senza saldatura di precisione

U metudu di decapaggio di tubi d'acciaio senza saldatura di precisione include principalmente u metudu di lavatu à l'acidu impregnatu, u metudu di lavatu à l'acidu spray è u metudu di rimozione di a ruggine di pasta à l'acidu. in 10% ~ 20% (volume) suluzione d'acidu sulfuric à una temperatura di 40 C.Quandu a suluzione di u cuntenutu di ferru supera 80g / L è u sulfate ferru supera 215g / L, a lozione d'acidu deve esse rimpiazzata. À a temperatura di l'ambienti, cù 20 % ~ 80% (volume) di suluzione di l'acidu cloridicu per a decapaggio di l'acciaio, ùn hè micca faciule d'occurre un fenomenu di corrosione è di brittle di l'idrogenu. A causa di u grande effettu corrosivu di l'acidu nantu à u metallu, l'inibitore di corrosione hè aghjuntu. Dopu a pulizia, a superficia metallica diventa argentu biancu , è passivate a superficia per migliurà a resistenza à a corrosione di l'acciaio inox.

Fuxing 1

Per eliminà l'adsorzione di a superficia è riduce a coda di trascinamentu di piccu cromatograficu, u traspurtadore deve esse trattatu cù lavatu à l'acidu o lavatu alkali prima di l'usu. , filtrata, lavata à neutru, è secca. Lavatu à l'acidu pò caccià u ferru, l'aluminiu, u calciu, u magnesiu è altre impurità nantu à a tavula, ma ùn pò micca caccià u gruppu d'alcohol di silicone.

2.L'effettu di pipa di pipa d'acciaio senza saldatura precisa

1 (1)

Eliminate l'oliu è a ruggine di pipa d'acciaio senza saldatura di precisione per preparà u prucessu di pruduzzione prossimu. In u prucessu di pruduzzione, u prucessu di decaptura hè di caccià a pelle di l'ossidazione di a superficia, dopu à u trattamentu di lubrificazione (saponificazione d'acciaio di carbonu-fosforu, calce in acciaio inox-butteru, pipa d'aluminiu di rame. -oil), cù u vechju prucessu-copper plating), è poi estrazzione è prufonda processing.If u pipa azzaru ùn hè pickling, ci pò esse oxide è oliu nantu à a superficia.A contaminazione, l'energia nucleare di fosforidi liquidu ùn pò micca sguassà, a qualità di fosforizazione serà ridutta.

Shandong Jute Steel Pipe Co.,Ltd.
Cuntatti : sgiò Ji
WhatsApp: +86 18865211873
WeChat: +86 18865211873
E-mail: jutesteelpipe@gmail.com
E-mail: juteguanye@aliyun.com


Tempu di post: 17-mar-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura