Shandong Jute Pipe Industry Co., Ltd.: Focus nantu à l'implementazione di misure di riforma per aiutà a produzzione è l'operazione per ottene boni risultati

In u frivaru, Shandong giant pipe industry co., LTD., aderiscenu à u "tuttu intornu à a pruduzzione è u funziunamentu, tutti per benefici ecunomicu seccu" filusufìa cummerciale, bastone à u scopu generale "sei prima classa", fucalizza nantu à a pruduzzione è u funziunamentu. , Gestione di l'equipaggiu, quadri, stile è altri travaglii, stimulanu i clerkstarts di u persunale, aghjunghjenu momentum per a produzzione è l'operazione cummerciale. Cù i sforzi di tutti i quadri è u persunale di a cumpagnia, in u frivaru, a pruduzzioni di l'area di funziunamentu di pipa d'acciaio di precisione. di Shandong Jute Pipe Industry Co., Ltd. compie u 100,9% di u pianu di a cumpagnia, è u voluminu di cunsegna cumpletu 101,32% di u pianu di a cumpagnia.A pruduzzione di l'area di operazione di tubi d'acciaio senza saldatura hà cumpletu 114,92% di u pianu di a cumpagnia è 101,02% di u pianu di a cumpagnia, tramindui superendu u pianu mensili.

60

Focus nantu à a produzzione, è travaglià inseme per prumove a migliione

In principiu di ferraghju, dopu à sbulicà u compitu di pruduzzione, Shandong giant pipe industry co., LTD., riunione mubilizazione di prumuzione di pruduzzione, u pianu di ricerca di produzzione, a decomposizione dettagliata di nissan, u scopu di a pruduzzione di classi, a sala di tecnulugia di a cumpagnia hè rispunsevuli di u nissan di ogni ghjornu, classi pruduzzione infurmazione statistiche riassuntu paraguni, secondu à u cumpletu squadra di ricumpensa è punizioni, poviru urganisazione, causari cuntinuu pruduzzione compitu piriudu rispunsabilità unfinished, monitor, classi richiesti apprendimentu.In più, a cumpagnia analizà i fattori chì affettanu a pruduzzioni, sviluppa misure preventive, è urganizeghja l'implementazione durante u prucessu di pruduzzione, i capi di l'area di l'operazione pruvate à scuntrà u pianu per minimizzà l'impattu esternu, è a sezione per migliurà a produzzione.

Focus nantu à l'equipaggiu, gestione fina per assicurà a stabilità è u flussu fluidu

61

Quist'annu, Shandong Jute Pipe Industry Co., Ltd. si focalizeghja nantu à "altu rendimentu è altu pruduzzione", insiste à a gestione di l'equipaggiu, cuntrollà strettamente i costi di mantenimentu di l'equipaggiu, migliurà a rata di fallimentu di l'equipaggiu, riduce a rata di fallimentu è mantenimentu di chjave. equipaggiu, assicurà u funziunamentu stabile di l'equipaggiu chjave, aderiscenu à u cuncettu di "equipaggiu hè u fundamentu", è incuragisce i travagliadori à fà picculi cambiamenti è accelerate l'equipaggiu, è migliurà a pruduzzione è u costu.

Focus nantu à u stilu di travagliu, pensamentu unificatu per risolve i prublemi difficili

Shandong giant tube industry co., LTD., cumitatu di partitu aderiscenu à a custruzzione di stile, sempre mantene a prima classe per a cuscenza di u sviluppu di l'avanzamentu, per cunsulidà "stile" hè u pensamentu core di l'efficacità di cummattimentu, sguassate tutti i livelli di rispunsabilità di gestione, forma. i quadri principali guidati da tutale, incaricatu di i quadri, à "affermà personalmente a ricerca, personalmente dispiegazione, personalmente supervise, capisce personalmente l'implementazione" spell speed, spell forza, spell forza, sforzi per prumove ogni travagliu in pratica. tempu, aderiscenu à u cuncettu di travagliu di "tutti i prublemi sò prublemi di gestione, tutti i prublemi di gestione sò prublemi di pensamentu, tutti i prublemi ideologichi sò prublemi di persone", attente à a furmazione di i membri di u partitu è ​​i quadri per esse solu, risolve in modu efficace a chjave. è prublemi difficiuli in u prucessu di pruduzzioni è funziunamentu.

In u prossimu passu, Shandong Jute Pipe Industry Co., Ltd. hà da amparà da i so rializazioni è migliurà a so sperienza, è cuntinuà à circà l'internu.


Tempu di Post: 31-May-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura