U record di Nissan di l'industria di pipa speciale gigante di Shandong hè statu rinfrescatu per trè volte consecutive

Optimizà u prucessu per risolve i novi prublemi

Disposizione raghjone di u modu di urganizazione di a produzzione, per urganizà dui furnace à trè pruduzzione di machini, pianificazione di pruduzzione anticipata è preparazione di pruduzzione. U ciculu di fusione di cunvertitore deve esse cuntrullatu in 29 minuti, è a relazione currispondente di u ciculu di fusione di cunvertitore, u ciculu di trattamentu di raffinazione, u ciculu di colata cuntinua. è a pruduzzione di striscia di piastra laminata à caldu deve esse coordinated.Accelerate l'avanzata tecnica di difficultà, rinfurzà a guaranzia di l'equipaggiu, riduce ogni tipu d'accidenti, migliurà l'efficienza di a produzzione, assicuratevi chì a produzzione media di ogni ghjornu di l'acciaieri righjunghji u valore di destinazione, è a pruduzzioni di laminazione. righjunghji u valore pianificatu.

csdfvds

"Cuntinuemu à assicurà a prutezzione mutuale di ogni prucessu, furmulà misure per affruntà i prublemi chjave, è implementà a persona rispunsevuli. Per mezu di a riunione di analisi di gestione settimanale, indagine approfondita di i prublemi, prublemi comparativi per scopre l'ideologicu, l'urganisazione. , mancanza di gestione, stabilisce un scopu più altu, crea un record più altu ".

Implementà novi misure per l'industria di benchmarking

Aderisce à l'ochji in l'internu, mirandu à l'imprese benchmarking, intornu à u costu, a produzzione, a qualità, l'efficienza è l'altri indicatori ecunomichi è tecnichi chjave, pettinate cù cura i punti di dolore, difficultà è u prucessu di pruduzzione bluccatu, cambià stile di travagliu, rispunsabilità di compattazione, quantitative, digitale, gestione standardizata in tuttu, per un longu tempu per u travagliu, i sforzi di perseguite advanced.Through "amparera spirienza azzaru à prumove index" travagliu, ZhaBai ideulugia gap, indicatori tecnicu è gestione gap, aderisce à u longitudinal, trasversale à u bordu, strata nantu à l'implementazione di l'indice di spinta di strati, misure da implementà è rispunsabilità, post, squadra, operazione, divisione quattru livelli di indicatori supportu passu à passu.

"In u prossimu passu, compieremu cù Siping Jingang, Jilin Jianlong è Shanxi Jianlong per amparà una sperienza avanzata in a riduzione di i costi di trasfurmazioni, migliurà l'efficienza di a produzzione, migliurà l'indicatori di prucessu è migliurà a qualità di u produttu, amparà da e boni pratiche, stabilisce obiettivi, catch up è ghjunghje à u livellu mediu di l'industria ".

pic2

A guida ideologica porta un novu impetu

Dapoi u frivaru, u Dipartimentu di l'Affari di Shandong Jute Pipe hà focu annantu à a linea principale di sviluppà l'idea generale di riduce u ciculu di fusione di cunvertitore, migliurà a velocità di tiratura di lastra è migliurà a pruduzzione attuale di u laminatore. -oriented, canciari lu stilu di travagliu, cunsulidà a gestione basi, è prestu attenti à l 'implementazione di u system.Seriously urganizà quadri è u persunale di rializà a grande attività di discussione di "assicurendu l'altu furnace stabile è efficaci, ciò chì devu fà. ", ogni zona di operazione cumminata cù a stabilità di a pruduzzione di l'acciaio hè di assicurà a stabilità di a discussione di l'altufurnu, l'investigazione approfondita, per a stabilità di l'equipaggiu è l'stabilità di u funziunamentu, furmulà 65 misure specifiche. Di questi, 49 sò stati. implementatu è righjuntu i miri previsti;16 ùn anu micca scontru l'aspettattivi è sò avanti.Creà attivamente una atmosfera di travagliu di mente cuncentrica, scopu in a listessa direzzione è azzione sincrona, per furnisce una guaranzia solida per u prugressu di a pruduzzioni di bobina di piastra è sfondate.

"Per cantà u dramma d'apertura à u principiu di l'annu, u Cumitatu di Partitu di a Divisione Business di l'acciaio, guidatu da l'implementazione di u compitu di u bilanciu annuale, hà realizatu u cuncorsu di partitu di 'learning ba Steel, prumove a prumuzione, creendu altu rendimentu è crescente efficienza 'cum'è u carrier.Through a custruzzione di u sistemu indexu piramide 'Xueba steel' quattru-livellu è i principali indicatori core 'unu finu à a fine' modu, rompe a rutina, fà l'implementazione, furmà una scuperta, hà stabilitu una basa per a frequenza di a linea di produzzione per batte u record ".

pic6


Tempu di post: 17-mar-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura