Shandong Giant industria pipa à rinfurzà a gestione di l'equipaggiu, per assicurà a produzzione stabile

Shandong Jute Pipe Factory stabilisce fermamente u cuncettu di "pruduzzione liscia, l'equipaggiu prima", aderiscenu à a "precisione funziunale" cum'è u core, l'equipaggiu "zero colpa" cum'è u scopu, per prumove a gestione TPM di tutti i staffi, migliurà u livellu di a gestione di l'equipaggiu, assicurà a precisione di u funziunamentu di l'equipaggiu, migliurà a capacità di supportu di l'equipaggiu.

I piani di fabbrica in anticipu da a migliione di u statu, a ricuperazione di precisione, i servizii tecnichi, l'integrazione di l'equipaggiu di produzzione è altri aspetti, migliurà efficacemente a precisione di l'equipaggiu, migliurà a capacità di guaranzia. L'equipaggiu chjave, cum'è mulinu, rolling machine è manica live pò esse migliuratu, è evite a generazione di difetti di qualità cum'è a forma di piastra, a forma di rotulu, l'indentazione è a compressione di u corpu straneru. migliurà continuamente l'ambiente di u situ, riduce u cunsumu d'energia, è migliurà a stabilità di a produzzione.

15

In basa di un riassuntu di u travagliu di gestione di l'equipaggiu precedente, a fabbrica prumove cumplettamente u sistema di gestione di l'equipaggiu TPM di "ispezione di punti di operazione, ispezione di punti prufessiunale, ispezione di punti di precisione", è cù l'aiutu di "sistema d'informazione TPM, sistema di input di difetti," sistema di gestione di precisione di funzione di l'equipaggiu di qualità "è altre piattaforme d'infurmazione per migliurà l'efficienza di l'ispezione di u puntu. Cù "tassu di cumplimentu di l'ispezione di u puntu, u tassu d'arrivu di l'ispezione di u puntu, u tassu di l'ispezione di u puntu" è altri indicatori specifichi cum'è u puntu di partenza, prumove a migliione di u puntu. a qualità di ispezzione, per riduce u tassu di fallimentu di l'equipaggiu è migliurà u ritmu di u funziunamentu cum'è u scopu, migliurà u sistema di gestione di l'equipaggiu, i standard, l'ispezione di u puntu di l'equipaggiu bonu pre-riparazione. puntu, rinfurzà a linea mirata di a gestione di l'equipaggiu, cuntinuà à fà u roll changeng u tempu è l'ottimisazione di u mudellu di mantenimentu, è migliurà l'efficacità di a gestione di l'equipaggiu.

16

Per riduce u costu di i pezzi di ricambio, a fabbrica piglia parechje misure in pezzi di ricambio di l'equipaggiu è a gestione di i costi per sfruttà u potenziale è aumentà l'efficienza. u funziunamentu stabile di l'equipaggiu, è ragiunate allargà a vita di serviziu di i pezzi di ricambio. L'usu raghjone di i pezzi di ricambiu di l'inventariu attraversu misure cum'è u almacenamentu è a trasfurmazioni, standardizà u sistema di dichjarazione è requisizione di pezzi di ricambio, raffinate a gestione di pezzi di ricambio in u latu. magazzinu, evitari dichjarazione ripetuta o perdita inutile di pezzi di ricambio, aghjustà a struttura di l'inventariu, è assicurà l'inventariu scientificu è ragionevule.

17

A nostra Cumpagnia

Cumpagnia di Shandong Jute Steel Pipe stabilita in u 2001, avà, simu equipati di equipaghji di pruduzzione avanzati, cum'è linea di produzzione di laminazione à caldu, linee di punzonazione, linee di produzzione di laminazione fine è linee di produzzione di trafilatura à freddo. A nostra cumpagnia hè specializata in a produzzione di vari tubi d'acciaio senza saldatura. .I nostri prudutti includenu tubi d'acciaio senza saldatura cumuni, tubi di tiratura fine, tubi laminati fini, tubi d'acciaio in lega, tubi speciali, lamiera d'acciaio, trasfurmazioni profonde di tubi d'acciaio, etc.A nostra cumpagnia invita un gruppu di esperti tecnichi eccellenti è persunale di gestione in l'industria domestica di tubi d'acciaio per migliurà i livelli tecnichi di i nostri prudutti.

L'infurmazione di cuntattu

Shandong Jute Steel Pipe Co.,Ltd.
Cuntatti : sgiò Ji
WhatsApp: +86 18865211873
WeChat: +86 18865211873
E-mail: jutesteelpipe@gmail.com
E-mail: juteguanye@aliyun.com


Tempu di Postu: Apr-07-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura