Shandong Giant pipa industria isciutu una roadmap tecnulugia di sviluppu bassu di carboniu

U 3 di marzu, a cumpagnia hà tenutu una cunferenza di stampa nantu à a strada di a tecnulugia di sviluppu à bassu carbonu (in seguitu chjamata "roadmap") per liberà l'ubiettivi di sviluppu à bassu carbonu di a cumpagnia è "6 + 2" a strada di a tecnulugia low-carbon per prumove. neutralità di carbonu à u piccu di emissioni di diossidu di carbonu.

Dapoi u "13th Pianu Quinquennale", a cumpagnia hà implementatu currettamente u pensamentu di a civilizazione ecologica * * * *, hà implementatu seriamente u novu cuncettu di sviluppu, hà rinfurzatu constantemente a rispunsabilità, hà pigliatu u cuntrollu di a contaminazione, l'optimizazione di u layout è a trasfurmazioni verdi cum'è u compitu puliticu primariu. è a rispunsabilità suciale, hà prumuvutu u sviluppu verde, bassu-carbonu è sustinibule di l'impresa, è hà ottinutu risultati solidi.

56

Sicondu a roadmap, u sviluppu di a cumpagnia à pocu carbonu passerà per trè fasi, à dì "u periodu di piattaforma di punta di emissioni di diossidu di carbonu, u periodu di decadenza constante è u periodu di decarbonizazione profonda". u piccu di emissioni di carbonu da 10% da u 2030% da u 2030, è infine ghjunghje à a neutralità di carbone da u 2050.

A roadmap indica chì l'ottenimentu di a neutralità di u carbonu cù u piccu di emissioni di diossidu di carbonu hè un cambiamentu ecunomicu è suciale estensivu è prufondu, è l'industria siderurgica hè una industria di basa impurtante di l'ecunumia naziunale, un sustegnu impurtante per a custruzzione di un paese mudernu, è una zona impurtante. per a realizazione di u sviluppu verde è bassu di carbonu. U Cumitatu Centrale CPC è u Cunsigliu di Statu anu publicatu l'Opinioni nantu à l'implementazione cumpleta è precisa di u Novu Cuncepimentu di Sviluppu per Peak Carbon Neutral of Carbon 2 Emission è u Pianu d'Azzione per Peak Carbon 2 Emission da 2030, chjarificà u calendariu, roadmap è u pianu d'azzione per u piccu di emissioni di diossidu di carbonu di China.E u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia di l'Infurmazione, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, ambiente ecologicu publicatu "circa à prumove u sviluppu di guida di qualità di l'industria di l'acciaio", chjaru "differenza" piriudu di u sviluppu di l'industria siderurgica guidanu l'ideulugia è i principii basi, put avanti à prumove in più green low carbon, carbon piccu implementazione di u pianu di implementazione industria azzaru, à assicurà emissioni di diossidu di carbone piccu 2030 anni fà.

01 Sforzate per custruisce un ind di vita à pocu carbonu

57

ecosistema austriacu

Guidò u stabilimentu di u World Steel Development Research Institute, impegnatu à custruisce un ecosistema industriale cù a coesistenza armoniosa di l'azzaru, a sucietà umana è l'ambiente naturale. Unisce e mani cù l'upstream è downstream, per custruisce una catena di l'industria di vita di l'acciaio è di l'acciaio à bassu carbonu. .Provincia di Shandong hà pigliatu u capu à stabilisce a cattura di diossidu di carbonu, l'utilizazione è l'alleanza di l'industria di l'almacenamiento, per fà a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia CCUS è a dimostrazione.

In a roadmap, a cumpagnia divide u sviluppu à pocu carboniu in trè tappe secondu u principiu di "doppiu cuntrollu di l'emissione di carbonu tutale è l'intensità di emissioni di carbonu":

01 Periudu di u piccu di l'emissioni di CO2 (2022-2025)

02 Période de déclin stable (2026-2030)

03 Periudu di decarbonizazione profonda (2031-2050)

Chjarificà i sei approcci tecnologichi di riduzzione di emissioni di carbonu di a cumpagnia:

01 Percorsu "Ottimisazione di risorse di ferru", e misure specifiche includenu a migliurà a ratio di pellet di flussu longu è u rapportu di scarti.

02 Percorsu "Ottimisazione è trasfurmazioni di u prucessu", misure specifiche cumprese l'aumentu di a proporzione di tuttu u prucessu di furnace elettricu di scarti, ottimisate l'interfaccia.

03 "Sistema di migliurà di efficienza energetica" percorsu, e misure specifiche includenu l'applicazione di diverse tecnulugia di risparmiu d'energia, a migliione di u nivellu di cuntrollu intelligente è l'aumentu di a proporzione di generazione di energia spontanea.

04 percorsu "optimizazione di a struttura energetica", e misure specifiche sò u cunsumu di l'electricità verde è a logistica verde.

05 Percorsu "Trasformazione tecnologica à bassu carbonu",

A nostra Cumpagnia

Cumpagnia di Shandong Jute Steel Pipe stabilita in u 2001, avà, simu equipati di equipaghji di pruduzzione avanzati, cum'è linea di produzzione di laminazione à caldu, linee di punzonazione, linee di produzzione di laminazione fine è linee di produzzione di trafilatura à freddo. A nostra cumpagnia hè specializata in a produzzione di vari tubi d'acciaio senza saldatura. .I nostri prudutti includenu tubi d'acciaio senza saldatura cumuni, tubi di tiratura fine, tubi laminati fini, tubi d'acciaio in lega, tubi speciali, lamiera d'acciaio, trasfurmazioni profonde di tubi d'acciaio, etc.A nostra cumpagnia invita un gruppu di esperti tecnichi eccellenti è persunale di gestione in l'industria domestica di tubi d'acciaio per migliurà i livelli tecnichi di i nostri prudutti.

L'infurmazione di cuntattu

Shandong Jute Steel Pipe Co.,Ltd.

Cuntatti : sgiò Ji

WhatsApp: +86 18865211873

WeChat: +86 18865211873

E-mail: jutesteelpipe@gmail.com

E-mail: juteguanye@aliyun.com


Tempu di Post: 31-May-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura