Shandong Giant piastra industriale u funziunamentu ecunomicu è sistema di gestione hè statu inizialmente finitu

In piena custruzzione di sistema di rapportu di gestione di u mercatu, 2022 Shandong giant pipe co., LTD.Sarà cumplettamente valutazione di a gestione di u mercatu cum'è u puntu, a cuntribuzione, u benefiziu, mette in risaltu u valore, i prudutti è i servizii di prucessu pagatu è cuntrattu, abbandunà u modu di costu, tutte e unità cum'è gestione di u centru di prufittu, prudutti di fabbrica secondu u prezzu di u mercatu, riflette veramente a cuntribuzione. à i risultati di l'affari, per ghjunghje l'impresa stabilita a produzzione è u serviziu di l'uggetti cummerciale.

In quantu à a custruzzione di u sistema di u funziunamentu di u mudellu d'operazione "Aiba", u sistema d'indici currispundenti, u sistema di prezzu, u sistema di cuntabilità è u sistema di valutazione sò stabiliti dividendu unità di cuntabilità chjuche. migliurà a cuscenza di a piena participazione à a gestione, è cultivà i talenti operativi.

 talenti operativi

Per implementà a Shandong giant tube industry co., LTD., "operazione di u mercatu, gestione di u cuntrattu, gestione principale, valutazione mirata" esigenze generale, prumove u cuncettu di gestione amiba è a prufundità di pruduzzione è operazione, Shandong giant tube industry co., LTD.Basatu annantu à u sviluppu industriale attuale, hà custruitu u sistema di gestione di a tavola, u sistema di operazione "amiba" di u mudellu di cummerciale, u sistema di mudellu di misurazione di u beneficiu ecunomicu di tutta a catena industriale, u sistema di mudellu di rapportu di gestione di u mercatu cumpletu. di l'industria di l'acciaio è di l'acciaio hè statu inizialmente finitu.

"U sistema di gestione standard è tavulinu, u mudellu di operazione è gestione 'ameba', u mudellu di benefiziu ecunomicu di u sistema di calculu di a catena di l'industria sana, è u sistema di valutazione cumpletu di a dichjarazione di gestione di u mercatu sò indipindenti è cumplementari l'un à l'altru, è custituiscenu inseme u operazione ecunomica è u sistema di gestione di Shandong Jute Management Industry Co., Ltd. "Wang Yuan, direttore di a sala di gestione di i costi di u Dipartimentu di Finanze, hà dettu chì in l'ultimi dui anni, Shandong Jute Management Co., Ltd. hà identificatu u gap è stabilisce u mira, basatu nantu à a filusufia di l'affari "ameba", ghjucà a saviezza di tutti l'impiegati, realizà u funziunamentu di participazione cumpleta, pigliate tuttu u mudellu di benefiziu ecunomicu di a catena industriale cum'è u puntu di scuperta, pigliate decisioni è cercanu l'affari.

Sicondu l'introduzione, per stabilisce u sistema di gestione di a tavola, "u" sistema di uperazione di mudellu di uperazione amiba, tutta a catena industriale di u sistema di misurazione di u benefiziu ecunomicu, u sistema di mudellu di rapportu di gestione di u mercatu cumpletu cum'è u focu annantu à u sistema di gestione di l'operazione ecunomica, u so scopu hè per ottene una piena participazione à a gestione, cultivà u scopu di ogni unità di cummerciale, cultivà a cultura di l'impresa orientata à u mercatu.

 talenti

In a custruzzione di u sistema di gestione di a tavola, secondu u principiu di "quantificabile, comparable, valutazione", attraversu u standard internu è u benchmarking esternu, per fucalizza nantu à u cuntrollu di l'indici di u livellu di l'impresa è l'indice secundariu di cuntrollu di unità di basa, cumminatu cù a descomposizione attuale. di l'indici di basa, hà stabilitu u sistema di benchmarking di l'indici di l'indici joint-stock.Through u sviluppu cuntinuu è prufonda di u dirittu, apprendimentu, catch up, super travagliu, misurà misurà, capisce l'implementazione, attente à u standard per truvà poviri. risultati, per prumove l'indicatori di a cumpagnia per ottene una migliione in tuttu.

In quantu à a custruzzione di u mudellu di benefiziu ecunomicu di tutta a catena industriale, secondu a teoria di l'analisi di a gestione finanziaria è i dati di u funziunamentu di ogni prucessu di produzzione è unità di cummerciale in produzzione, fornitura è vendita, u mudellu di misurazione di u benefiziu ecunomicu di tuttu. catena industria di i prudutti azzaru hè stabilitu à predict i prufitti di l'imprese è ragiunate organizà a linea di pruduzzioni

A nostra Cumpagnia

Cumpagnia di Shandong Jute Steel Pipe stabilita in u 2001, avà, simu equipati di equipaghji di pruduzzione avanzati, cum'è linea di produzzione di laminazione à caldu, linee di punzonazione, linee di produzzione di laminazione fine è linee di produzzione di trafilatura à freddo. A nostra cumpagnia hè specializata in a produzzione di vari tubi d'acciaio senza saldatura. .I nostri prudutti includenu tubi d'acciaio senza saldatura cumuni, tubi di tiratura fine, tubi laminati fini, tubi d'acciaio in lega, tubi speciali, lamiera d'acciaio, trasfurmazioni profonde di tubi d'acciaio, etc.A nostra cumpagnia invita un gruppu di esperti tecnichi eccellenti è persunale di gestione in l'industria domestica di tubi d'acciaio per migliurà i livelli tecnichi di i nostri prudutti.

L'infurmazione di cuntattu

Shandong Jute Steel Pipe Co.,Ltd.

Cuntatti : sgiò Ji

WhatsApp: +86 18865211873

WeChat: +86 18865211873

E-mail: jutesteelpipe@gmail.com

E-mail: juteguanye@aliyun.com


Tempu di posta: 08-06-2022
  • Bushing
  • Acier Corten
  • Pipe d'acier sans soudure de précision
  • Pipa d'acciaio senza saldatura